woooow

آموزش آشپزی,طرز تهیه ی انواع غذا و شیرینی,عکسهای جدید,مد و زیبایی,خبرهای جدید

woooow

آموزش آشپزی,طرز تهیه ی انواع غذا و شیرینی,عکسهای جدید,مد و زیبایی,خبرهای جدید

با شگفتی های نسخه جدید بلوتوث آشنا شوید

در چند سالی که این ابزار به عنوان یکی از راه های ارتباطی و ارسال فایل در تجهیزات دیجیتالی استفاده می شود معمولا دچار اشکالات غیر قابل فهم و عجیبی می شود که کاربر را دچار سردرد خواهد کرد! Bluetooth  نسخه ۴ قرار است همه این اشکالات را حل کند.
 
 
یکی از دردسر ها در هنگام اتصال رخ می ددهد. همیشه از دو طرف ارتباط رمز عبورسوال می کند که تازه بعد از زدن رمز مورد نظر خیلی از مواقع به دلایل مختلف مثل گذشت زمان، اشکالات ناگهانی ارتباط و غیره، ارتباط قطع شده و دوباره باید تلاش صورت گیرد.
 
 
واقعیت این است که همه این مشکلات در مدل جدید این ابزار برطرف شده است. نسخه ۴ بلوتوث سازگاری بسیار زیادی با ابزارهای مختلف ایجاد کرده است. هم اکنون در Motorola Droid Razr و Droid Razr Maxx و همچنین iPhone 4s در حال استفاده است و به سرعت تمامی دستگاه های جدید از این وسیله ارتباطی استفاده خواهند کرد.
 
 
در گفتگویی با Mike Foley مدیر Bluetooth SIG، در مورد تفاوت Blootooth 4  با بقیه و اینکه چطور اشکالات گذشته برطرف شده است، صحبت هایی داشتیم.

 

پروتکل هایی بی سیمی که در نسخه ۴ قرار دارد تفاوت چندانی با نسخه ۳ ندارد و با توجه به اینکه فاصله قابل پذیرش و سرعت نسخه ۳ کافی به نظر می رسید، این مورد نیز تغییر چندانی پیدا نکرده است.قدرت و مزیت اصلی نسخه ۴ در بهینه سازی مصرف باتری این وسیله است. در حقیقیت برای استفاده بیشتر و طولانی تر از این وسیله، عمر استفاده از آنرا در کاهش مصرف باتری آن، افزایش داده اند. بر اساس آمار عمر آن ۵ تا ۱۰ برابر افزایش داشته است. با استفاده از این نسخه موس ها و کیبوردهای قدیمی عمر ۵ تا ۷ سال خواهند داشت!
 
 
 
 
ساعت سلامتی که برای محاسبه فعالیت کاربر خود از تکنولوژی Bluetooth 4 استفاده می کند
 
 
از دیگر مزیت های این نسخه سازگاری آن با تکنولوژی NFC می باشد. با استفاده از این وسیله می توان با ابزارهایی که از NFC برای ارتباط خود استفاده می کنند، وصل شد.
 
 
همانطور که در تصویر مشاهده می شود، نسخه جدید بلوتوث با نام تجاری Bluetooth Smart معرفی شده و قابلیت اتصال به ابزارهایی که Bluetooth Smart Ready هستند، را داراست.


برچسب‌ها: با شگفتی های نسخه جدید بلوتوث آشنا شوید, بلوتوث, نسخه جدید بلوتوث, بلوتوث3, جدیدترین بلوتوث

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد